20 Liter Multifarm Stou SAE 10W-40

 

LEVERTIJD CA. 2 WEKEN /  1 X VOORRAAD

 

Mannol 2502-20

 

Specificaties

 

  • SAE 10W-40
  • APICG-4/CF-4/CF/CE/CD/SF
  • API GL-4

Aanbeveling

 

  • ACEA E3
  • ALLISON C4
  • DIN 51524-3 HVLP
  • CASE IH MS 1204
  • CASE IH MS 1206
  • CASE IH MS 1207
  • CASE IH MS 1209
  • KOFFER NEW HOLLAND MAT 3525
  • KOFFER NEW HOLLAND MAT 3526
  • CATERPILLAR NAAR-2
  • FORD ESN-M2C86-B
  • FORD ESN-M2C86-C
  • FORD ESN-M2C134-D
  • FORD WSS-M2C159-B
  • FORD WSS-M2C159-C
  • FORD NEW HOLLAND 82009201
  • FORD NEW HOLLAND 82009202
  • FORD NEW HOLLAND 82009203
  • JOHN DEERE J27
  • JOHN DEERE J20C
  • JOHN DEERE J20D
  • MASSEY FERGUSON M 1135
  • MASSEY FERGUSON M 1139
  • MASSEY FERGUSON M 1143
  • MASSEY FERGUSON M 1144
  • MASSEY FERGUSON M 1145
  • MB227.1
  • MB228.1
  • NEW HOLLANDMAT 3525
  • NEW HOLLANDMAT 3526
  • VOLVOWB101
  • EATON M-2950-S/I-286-S
  • SPERRY VICKERS M-2950-S/I-286-S
  • ZF 06A
  • ZF 06B (INC. 06R)
  • ZF 06C
  • ZF07B
  • Overige VOLVO WB 101, geschikt voor natte remmen
  • SAUER SUNDSTRAND DANFOSS Hydrostatische transvloeistof

 

 

 

Een werkelijk universele semi-synthetische motorolie voor alle weersomstandigheden (HC-synthes) voor moderne dieselmotoren van landbouwmachines met en zonder turbocompressor die onder moeilijke omstandigheden werken, evenals voor mechanische transmissies, natte remsystemen en zelfs tractoren hydraulische systemen. Specifiek ontworpen om de specifieke problemen van landbouwmachines op te lossen, om de apparatuur te beschermen en er het maximale uit te halen, ongeacht de gebruiksomstandigheden. Behoort tot de klasse STOU (afkorting van Super Tractor Oil Universal).

Een kenmerk van het gebruik van landbouwmachines is de grote afhankelijkheid van de bedrijfsmodus van de weersomstandigheden, de mogelijkheid om 24 uur per dag te werken, de afgelegen ligging van servicecentra, een groot assortiment aan extra hulpstukken en, in de regel, een lage technische opleiding van personeel. Het gebruik van MANNOL Multifarm STOU 10W-40 elimineert defecten aan apparatuur die gepaard gaan met verwarring bij het gebruik van olie, wanneer door opslag in de open lucht de markering op containers onder invloed van weersfactoren onleesbaar wordt. Het gebruik van olie maakt boekhouding en opslag eenvoudiger. In het veld is het voldoende om één bus te nemen en in elke situatie het probleem van het toevoegen van olie aan elke eenheid op te lossen.

Producteigenschappen:
- Innovatieve additieven in combinatie met een semi-synthetische basis van de hoogste kwaliteit met een hoge viscositeitsindex zorgen voor uitstekende anti-wrijvings-, anti-slijtage- en extreme druk-eigenschappen, wat de levensduur van de apparatuur in het geheel aanzienlijk verlengt, zelfs de meest extreme bedrijfsmodi in een breed scala aan omgevingstemperaturen en zorgt voor brandstofbesparing;
- Synthetische componenten in combinatie met natuurlijke antioxidanten geven de olie een verhoogde thermische oxidatieve stabiliteit, die, gecombineerd met uitstekende detergens-dispergerende eigenschappen (TBN> 10), de vorming van koolstof en lak effectief vermindert, de vorming van allerlei soorten afzettingen voorkomt en motoronderdelen onderhoudt en transmissie met uitstekende zuiverheid gedurende het interval tussen vervangingen;
- Een unieke HC-bevattende formule zorgt ervoor dat de olie bestand is tegen oxidatie en veroudering, en vermindert, dankzij de verminderde vluchtigheid en het hoge vlampunt, het olieverbruik "voor afval";
- Dankzij de HC-houdende basis heeft de optimale viscositeit uitstekende eigenschappen bij lage temperaturen, waaronder een laag vloeipunt, wat zorgt voor een uitstekende olieverpompbaarheid en het starten van motor- en transmissiecomponenten bij lage temperaturen, gemakkelijke “koude start” (tot - 30 °С) en lagere startslijtage;
- Beschermt motoronderdelen en transmissies effectief tegen alle soorten corrosie en dicht af tegen corrosie door zuren;
- Heeft verminderde schuimvorming;
- Er is een speciaal additievenpakket ontwikkeld waarbij rekening wordt gehouden met de moeilijke Russische bedrijfsomstandigheden en de lage brandstofkwaliteit.
Ontworpen voor alle typen hoogbelaste dieselmotoren van landbouwmachines, waarbij het niveau van operationele eigenschappen van CG-4 of lager vereist is, en voor hoogbelaste mechanische transmissies van deze apparatuur waarbij een niveau van operationele eigenschappen van GL-4 vereist is.

Toepasbaar op hydraulische systemen, hydrostatische en mechanische transmissies, natte remmen en lamellenkoppelingen, aftakas en stuurbekrachtiging voor alle soorten tractoruitrusting.
Het kan worden gebruikt in benzinemotoren waar API SF of lagere prestaties vereist zijn.


Klanten die dit artikel kochten, hebben ook het volgende gekocht: